KUNSTIRING

Mida teeb sinu laps peale kooli? Kuidas sulle tundub, kas lapse nädalasse võiks lisada peotäie värve ja pea märkamatult harjutada teda avatud silmadega ümbritsevat jälgima, analüüsima, julgelt ja loovalt elule vastu astuma ning pingutama? Kui jah, oled õiges kohas ja loe palun edasi!

Sally kunstiringides seome eakohasel viisil tervikuks lugude kuulamise, elust ja kunstist vestlemise, keskkonna ja teoste vaatlemise, joonistamise, maalimise, meisterdamise ja näituste külastamise. Meie head koostööpartnerid on Tallinna Kunstihoone ja ARS-i Kunstilinnak ning nii leiame end päris tihti kunstisaalis kunstiga sinasõprust loomas. Õppetöö korraldamisel arvestame ealiste ja individuaalsete erisustega loovvõimete ning kujutamisoskuste arengus. Ja seda kõike sõbralikus loovas keskkonnas, kus puudub hirm ebaõnnestuda ja ajasurve.

Mänguliselt kogeme erinevaid rolle — kunstnik, disainer, animaator, illustraator, kuraator, kriitik, näituse ehitaja ja külastaja. Nii toetame mitte ainult lapse loomingulist ja kunstihuvi, vaid ka iseseisvust ja proaktiivsust.

Õppetöö toimub kas üks või kaks korda nädalas nädala sees või nädalavahetustel – just nii, nagu sinu perele paremini sobib. Soovitame valida nädalas 2 kohtumist ehk 4 akadeemilist tundi, nii muutub käeline- ja loovareng silmnähtavamaks ning lapse eduelamus saab võimsam.

Kui laps on haige või reisil, saate tulla tundi asendama oma vanuserühma teiste tundide ajal. Valige vabalt – tulge oma õpetaja tundi või kasutage võimalust saada osa mõne teise õpetaja kunstitunnist.

Kohapeal on olemas kõik tööks vajalikud vahendid ja materjalid ning nende maksumus sisaldub õppemaksus. Kaasa tuleb võtta vaid vahetusjalatsid. Samuti saab stuudio köögis omale ise valmistada sooja teed ja kasvõi maitsva pasta. Selleks vajalikud toiduained peab ise kaasa võtma, nõud jm varustus on olemas.

Sally Stuudio kunstiringides toimub kunstitamine eesti keeles õppekava “Kunstiaabits” (EHIS reg nr 123457) alusel.

13. aprillil 2024 omistati Sally Stuudiole tunnusmärk “Kvaliteetne huvikool 2024”.

Tunnusmärk

5-6 aastastele

7-9 aastastele

Lapse joonistused on selles vanuses isikupärased omamaailma peegeldused. Samm-sammult kujunevad intellektuaalsele realismile omased sümbolid ja skeemid nii kujundites kui värvis.

Juhendaja roll on eelkõige inspireerida, õpetada töövahendite ja –materjalide kasutamist ning toetada lapse kujutamisoskuste loomulikku arengut. Liigne sekkumine, “õpetamine” ja rohkete eeskujude kasutamine pidurdab pikemas perspektiivis arengut ning nullib võimaluse isikupärase loojakäekirja kujunemiseks.

Selles vanuses toimub lapse kujutamisoskustes järk-järgult üleminek intellektuaalselt visuaalsele realismile. Tekib huvi ja tahe joonistada “nii nagu päris”, seega on paras aeg alustada kujutamisoskute ja sõnavara õppimist läbi mänguliste ülesannete.

Juhendaja ülesanne on nüüd lisaks grupiprotsesside juhtimisele ja inspireerimisele pöörata järjest enam tähelepanu nii töövahendite iseseisvale ohutule kasutamise kui joonistamise- ja maalimise baasoskuste arendamisele.

5-6 aastastele

Lapse joonistused on selles vanuses isikupärased omamaailma peegeldused. Samm-sammult kujunevad intellektuaalsele realismile omased sümbolid ja skeemide nii kujundites kui värvis.

Juhendaja roll on eelkõige inspireerida, õpetada töövahendite ja –materjalide kasutamist ning toetada lapse kujutamisoskuste loomulikku arengut. Liigne sekkumine, “õpetamine” ja rohkete eeskujude kasutamine pidurdab pikemas perspektiivis arengut ning nullib võimaluse isikupärase loojakäekirja kujunemiseks.

7-9 aastastele

Selles vanuses toimub lapse kujutamisoskustes järk-järgult üleminek intellektuaalselt visuaalsele realismile. Tekib huvi ja tahe joonistada “nii nagu päris”, seega on paras aeg alustada kujutamisoskute ja sõnavara õppimist läbi mänguliste ülesannete.

Juhendaja ülesanne on nüüd lisaks grupiprotsesside juhtimisele ja inspireerimisele pöörata järjest enam tähelepanu nii töövahendite iseseisvale ohutule kasutamise kui joonistamise- ja maalimise baasoskuste arendamisele.

10-12 aastastele

Uudised

Kiire kasvamise ja enese tundmaõppimise aeg, mil on oluline hoida kunstihuvi ja eneseväljendusoskust must-valge (enese)kriitilisuse ja liigse helendavas nutimaailmas viibimise eest. Kunstiringi fookus liigub abstraktse ja loova mõtlemise teadliku arendamise ja konkreetsete kujutamisoskuste õppimise suunas.

Juhendaja roll on lisaks kunstihuvi toitmisele treenida vaatlus- ja kujutamisoskuseid ning samm-sammult õpetada komplekstemaid töövõtteid.

Millal toimub aastalõpu pidu või suvine Loomaaia kunstikursus? Milliseid näituseid võiksime koos perega vaatama minna?

Neile ja veel paljudele küsimustele saad vastuse, kui jälgid meie uudisvoogu! Ja kui tahad olla kindel, et ükski uudis kahe silma vahele ei jää,

telli meie uudiskiri omale postkasti!

Lubame, et ei spämmi sind tühja-tähjaga ega liialt tihti!

10-12 aastastele

Kiire kasvamise ja enese tundmaõppimise aeg, mil on oluline hoida kunstihuvi ja eneseväljendusoskust must-valge (enese)kriitilisuse ja liigse helendavas nutimaailmas viibimise eest. Kunstiringi fookus liigub abstraktse ja loova mõtlemise teadliku arendamise ja konkreetsete kujutamisoskuste õppimise suunas.

Juhendaja roll on lisaks kunstihuvi toitmisele treenida vaatlus- ja kujutamisoskuseid ning samm-sammult õpetada komplekstemaid töövõtteid.

Uudised

Millal toimub aastalõpu pidu või suvine Loomaaia kunstikursus? Milliseid näituseid võiksime koos perega vaatama minna? Neile ja veel paljudele küsimustele saad vastuse, kui jälgid meie uudisvoogu! Ja kui tahad olla kindel, et ükski uudis kahe silma vahele ei jää,

telli meie uudiskiri omale postkasti!
Lubame, et ei spämmi sind tühja-tähjaga ega liialt tihti!

LAPS ON VANEM KUI 12?

LAPS ON
VANEM KUI 12?