KUNSTIRING
Mida teeb sinu laps peale kooli? Kuidas sulle tundub, kas lapse nädalasse võiks lisada peotäie värve ja pea märkamatult harjutada teda avatud silmadega ümbritsevat jälgima, analüüsima, julgelt ja loovalt elule vastu astuma ning pingutama? Kui jah, oled õiges kohas ja loe palun edasi!
Lapse joonistused on selles vanuses isikupärased omamaailma peegeldused. Samm-sammult kujunevad intellektuaalsele realismile omased sümbolid ja skeemid nii kujundites kui värvis.
Juhendaja roll on eelkõige inspireerida, õpetada töövahendite ja –materjalide kasutamist ning toetada lapse kujutamisoskuste loomulikku arengut. Liigne sekkumine, “õpetamine” ja rohkete eeskujude kasutamine pidurdab pikemas perspektiivis arengut ning nullib võimaluse isikupärase loojakäekirja kujunemiseks.
Selles vanuses toimub lapse kujutamisoskustes järk-järgult üleminek intellektuaalselt visuaalsele realismile. Tekib huvi ja tahe joonistada “nii nagu päris”, seega on paras aeg alustada kujutamisoskute ja sõnavara õppimist läbi mänguliste ülesannete.
Juhendaja ülesanne on nüüd lisaks grupiprotsesside juhtimisele ja inspireerimisele pöörata järjest enam tähelepanu nii töövahendite iseseisvale ohutule kasutamise kui joonistamise- ja maalimise baasoskuste arendamisele.
Lapse joonistused on selles vanuses isikupärased omamaailma peegeldused. Samm-sammult kujunevad intellektuaalsele realismile omased sümbolid ja skeemide nii kujundites kui värvis.
Juhendaja roll on eelkõige inspireerida, õpetada töövahendite ja –materjalide kasutamist ning toetada lapse kujutamisoskuste loomulikku arengut. Liigne sekkumine, “õpetamine” ja rohkete eeskujude kasutamine pidurdab pikemas perspektiivis arengut ning nullib võimaluse isikupärase loojakäekirja kujunemiseks.
Selles vanuses toimub lapse kujutamisoskustes järk-järgult üleminek intellektuaalselt visuaalsele realismile. Tekib huvi ja tahe joonistada “nii nagu päris”, seega on paras aeg alustada kujutamisoskute ja sõnavara õppimist läbi mänguliste ülesannete.
Juhendaja ülesanne on nüüd lisaks grupiprotsesside juhtimisele ja inspireerimisele pöörata järjest enam tähelepanu nii töövahendite iseseisvale ohutule kasutamise kui joonistamise- ja maalimise baasoskuste arendamisele.
Kiire kasvamise ja enese tundmaõppimise aeg, mil on oluline hoida kunstihuvi ja eneseväljendusoskust must-valge (enese)kriitilisuse ja liigse helendavas nutimaailmas viibimise eest. Kunstiringi fookus liigub abstraktse ja loova mõtlemise teadliku arendamise ja konkreetsete kujutamisoskuste õppimise suunas.
Juhendaja roll on lisaks kunstihuvi toitmisele treenida vaatlus- ja kujutamisoskuseid ning samm-sammult õpetada komplekstemaid töövõtteid.
Millal toimub aastalõpu pidu või suvine Loomaaia kunstikursus? Milliseid näituseid võiksime koos perega vaatama minna?
Neile ja veel paljudele küsimustele saad vastuse, kui jälgid meie uudisvoogu! Ja kui tahad olla kindel, et ükski uudis kahe silma vahele ei jää,
telli meie uudiskiri omale postkasti!
Lubame, et ei spämmi sind tühja-tähjaga ega liialt tihti!
Kiire kasvamise ja enese tundmaõppimise aeg, mil on oluline hoida kunstihuvi ja eneseväljendusoskust must-valge (enese)kriitilisuse ja liigse helendavas nutimaailmas viibimise eest. Kunstiringi fookus liigub abstraktse ja loova mõtlemise teadliku arendamise ja konkreetsete kujutamisoskuste õppimise suunas.
Juhendaja roll on lisaks kunstihuvi toitmisele treenida vaatlus- ja kujutamisoskuseid ning samm-sammult õpetada komplekstemaid töövõtteid.
Uudised
Millal toimub aastalõpu pidu või suvine Loomaaia kunstikursus? Milliseid näituseid võiksime koos perega vaatama minna? Neile ja veel paljudele küsimustele saad vastuse, kui jälgid meie uudisvoogu! Ja kui tahad olla kindel, et ükski uudis kahe silma vahele ei jää,
telli meie uudiskiri omale postkasti!
Lubame, et ei spämmi sind tühja-tähjaga ega liialt tihti!