Rahulolu 2025
Küsitlus oli avatud 17. märts kuni 9. aprill 2025
Käesoleval õppeaastal küsisime tagsisidet kõigilt kunstikooli osa õpilastelt ja kunstiringide lapsevanematelt, kellel palusime küsimustikku täita koos kunstiringis osaleva lapsega. Küsitlusele vastajaid oli kahjuks väga vähe. Nii saame kokkuvõttes esitleda arvamusi, kuid statistiliselt olulisi järeldusi paraku teha ei saa.
Naljaga pooleks võime järeldada, et küllap on siis hästi – ilmselt olete märganud, et inimesed annavad hoogsalt tagasisidet siis, kui nad millegagi rahul pole. Ja soovitusindeks oli kunstikooli õpilastelt 4,8 ja lapsevanematelt lausa 5. Täname usalduse ja heade sõnade eest! 🎉
Kunstiringid
Lapsevanematele olid kunstiringi valikul kõige olulisemad õpetajad (5) ja sisukas vaba aja veetmine (4.3) ning kunsti õppimine (4.3). Juba teist hooaega jagunesid skooripunktid ühtlaselt üle kogu skaala vastusel “Teadlik ekraaniaja vähendamine”, mille üldskoor tuli seekord 3,6 (eelmisel aastal 3.2). Aga taas, me ei saa väga väikese vastajate hulga tõttu siit paraku midagi vettpidavat järeldada…
Suurimad huviharidusega seotud väljakutsed olid ootuspäraselt seotud aja leidmise ja logistikaga. Vastu tulles lapsevanemate soovidele jätkame nii laupäeva õhtuste kui pühapäevaste kunstiringidega ka algaval hooajal. Samuti sooviti, et mõnel päeval algaksid kunstiringid tööpäeviti natuke varem – ja nii teemegi. Uuel hooajal alustab 7-9 neljapäevane ja 10-12 teisipäevane kunstiring kell 15:00.
Ettepanekuna sooviti oma lapse arengule rohkem tagasisidet ja soovitusi. See on väga rõõmustav ettepanek – klopime koostöös Moreno Keskuse superviisoriga loodud kunstiringi õpilaste arenguvestluse mudelilt tolmu maha, kaasajastame seda ja loome uue hooaja alguseks kodulehele mugava võimaluse arenguvestlust tellida.
Kunstiringide õpetajad on meil vastanute hinnangul kõik puha viielised – nimelt said kõik õpetajad tagasisides maksimaalse hinde.
“Oleme perena väga rahul valiku võimalustega ja keskkonnaga (sõbralik ja pingevaba), kus tegevused toimuvad.”
“Sally on üks neist meie lapse huviringidest, kus laps tõesti tahab iga kord käia.”
Kunstikool
Kunstikooli õpilastele on võrdselt olulised (4.6) kunsti õppimine, sisukas vaba aeg ja õpetajad. Ettevalmistus kunstiõpinguteks kõrgkoolis oli osadele õpilastele väga oluline ja teistele mitte niivõrd ja nii ongi loomulik ja ootuspärane. Stuudio õpetajad said ülipositiivse tagasiside osaliseks. Kõik tähelepanekud ja soovitused on õpetajatega läbiarutatud ja nii saame järgmisel õppeaastal veelgi paremini jõuda iga õpilaseni.
“Annely on väga väga väga väga tore õpetaja. Annab head tagasisidet ja aitab sul tööd paremaks teha!! Kõik tunnid on huvitavad isegi nendel teemadel mis muidu haigutama ajaksid !”
“Tiinaga kunstiajalugu õppida olnud nii avardav ja omamoodi. Olen tema tundidest alati justkui targemana koju läinud ja mõned tema räägitud jutud on siiamaani meeles. ”
“Väga väga tore ja armas koht. Sally on nagu teine kodu. Väga hea seltskond. Alati saab nalja, aga muidugi ka tööd. Soovitan kindlasti kõigile. Kõik õpetajad on ka väga toredad. Alati aus ja otsekohene Annely, väga tegus Anniki ja muidugi sally enda päike Kalli. Jätkake samas vaimus ja veel parem võtke fotograafia tund juurde. 🙂 “
Soovinimekirjas olid veel mood ja digitaalne joonistamine. Nii alustabki uuel hooajal nii uus moe valikkursus kui loovjoonistamise kursus, kus töövahendite seas ka digitaalsed joonistuslauad. Fotograafiakursus aga jääb veel ootelehele, selle huvilisi kogunes grupi avamiseks liialt vähe.
Samuti saabus ettepanek, et tualettruumis võiks olla tampoonide/sidemetega nö esmaabi pakike. Tegime ära ja nii leiate 1. korruse avaramast wc-st karbikese, kus lisaks palutule on veel ka vatipulgad ja -padjad, kätekreem ning küüneviil.
Teine olmelisem ettepanek puudutas köögi suhkrutoosi ja seda, et sealt on raske suhkrut kätte saada… aga, äkki see ongi olnud eesmärk? Et vähendada ebatervislikku ja suunata õpilasi pigem meepurgi või magustamata jookide poole? 😉
Kestlik areng
Kestlik areng ja oma tegevuse (ning ka tegevusetuse) keskkonnamõjudega arvestamine pole tänases maailmas enam valik, vaid möödapääsmatu vajadus. Nii uurisime õpilastelt ja lapsevanematelt, kuidas muuta stuudiot vastutustundlikumaks. Õpilastele olid need teemad olulised ja lisaks mõjupunktide valideerimisele saime päris palju väärt soovitusi, millega töötame koos RoheSally saadikutega edasi. Väga rõõmustav oli, et võrreldes eelmise hooaja küsitlusega hindasid ka lapsevanemad sel korral keskkonnahoidu oluliselt tähtsamaks.
Nii jätkame RoheSally tegevusi kindlasti ka edaspidi. Valime materjale ja töövahendeid arvestades nende mõju keskkonale, seome kunstitamise teemapüstitusi eakohasel viisil roheteemadega ja suuname õpilasi tunnis säästlikult tegutsema. NB! Jäätmete sorteerimisjaamades on sel hooajal sorteerimise kvaliteet juba päris hea ja jäätmekogused on vähenenud enam kui 50% vrdl eelmise hooajaga.
Juba laupäeval, 17. mail kell 13:30 viime kõigi teiega koos ellu ettepaneku muuta stuudio esine muruplats mõnusaks alaks, kus koos sõpradega juttu ajada, maitsetaimi kasvatada ja koertega koos ringi nuuskida.
Sotsiaalmeedia
Vastuseks küsimusele, kuidas hindad stuudio sotsiaalmeedia sisu ja mida soovitad, saime soovituse anda stuudio konto vahepeal ka õpilastele hallata… Kas olete märganud, see on nii juba alates märtsist? Aga üldiselt oldi stuudio sotsiaalmeedia sisuga rahul ja see rõõmustab meid väga. Sest… me siiralt püüame! Ja on tore, kui su püüdlusi märgatakse.
“Mulle Sally Stuudio sotsiaalmeedia sisu väga meeldib ja see toob alati naeratuse näole. Väga tore on näha, et jagatakse rohkem tunnisiseseid toimetusi ja jagatakse ka väljaspool kunstikooli toimuvaid sündmusi. ”
“Nii palju kui Sally sotsiaalmeediast tean, on see hea. Võib-olla võiks julgustada õpilastel ise postitusi teha, mida Sally konto saaks jagada.”
Jaa, palun täägige oma Storydes ja Reelsides sallystuudio – nii saamegi teie postitusi edasi jagada ja vastastikku nähtavust tõsta. Tänan!
Lubadus
Lubame, et püüame teie ootusi veelgi sisukamalt täita. Ja andke ikka lahkelt oma soovidest teada. Ka küsitluste vahepealsel ajal.
Lõpetuseks kunstikooli õpilase sissekanne kiituste- ja ettepanekute raamatusse:
“Hetkel minul soovitusi anda pole 🙂 Kõik on see aasta meeletult tore olnud!”