- Kunstiring 10 – 12 aastastele, 1 kord nädalas, I poolaasta õppemaks. Kiire kasvamise ja enese tundmaõppimise aeg, mil on oluline hoida kunstihuvi ja eneseväljendusoskust must-valge (enese)kriitilisuse ja liigse helendavas nutimaailmas viibimise eest. Kunstiringi fookus liigub abstraktse ja loova mõtlemise teadliku arendamise ja konkreetsete kujutamisoskuste õppimise suunas. Juhendaja roll on lisaks kunstihuvi toitmisele treenida vaatlus- ja kujutamisoskuseid ning samm-sammult õpetada komplekstemaid töövõtteid.
- Kunstiring 10 – 12 aastastele, 1 kord nädalas, II poolaasta õppemaks. Kiire kasvamise ja enese tundmaõppimise aeg, mil on oluline hoida kunstihuvi ja eneseväljendusoskust must-valge (enese)kriitilisuse ja liigse helendavas nutimaailmas viibimise eest. Kunstiringi fookus liigub abstraktse ja loova mõtlemise teadliku arendamise ja konkreetsete kujutamisoskuste õppimise suunas. Juhendaja roll on lisaks kunstihuvi toitmisele treenida vaatlus- ja kujutamisoskuseid ning samm-sammult õpetada komplekstemaid töövõtteid.
- Kunstiring 10 – 12 aastastele, 2 korda nädalas, I poolaasta õppemaks. Kiire kasvamise ja enese tundmaõppimise aeg, mil on oluline hoida kunstihuvi ja eneseväljendusoskust must-valge (enese)kriitilisuse ja liigse helendavas nutimaailmas viibimise eest. Kunstiringi fookus liigub abstraktse ja loova mõtlemise teadliku arendamise ja konkreetsete kujutamisoskuste õppimise suunas. Juhendaja roll on lisaks kunstihuvi toitmisele treenida vaatlus- ja kujutamisoskuseid ning samm-sammult õpetada komplekstemaid töövõtteid.
- Kunstiring 10 – 12 aastastele, 2 korda nädalas, II poolaasta õppemaks. Kiire kasvamise ja enese tundmaõppimise aeg, mil on oluline hoida kunstihuvi ja eneseväljendusoskust must-valge (enese)kriitilisuse ja liigse helendavas nutimaailmas viibimise eest. Kunstiringi fookus liigub abstraktse ja loova mõtlemise teadliku arendamise ja konkreetsete kujutamisoskuste õppimise suunas. Juhendaja roll on lisaks kunstihuvi toitmisele treenida vaatlus- ja kujutamisoskuseid ning samm-sammult õpetada komplekstemaid töövõtteid.
- Kunstiring 5 – 6 aastastele, 1 kord nädalas, II poolaasta. Lapse joonistused on selles vanuses isikupärased omamaailma peegeldused. Samm-sammult kujunevad intellektuaalsele realismile omased sümbolid ja skeemid nii kujundites kui värvis. Juhendaja roll on eelkõige inspireerida, õpetada töövahendite ja –materjalide kasutamist ning toetada lapse kujutamisoskuste loomulikku arengut. Liigne sekkumine, “õpetamine” ja rohkete eeskujude kasutamine pidurdab pikemas perspektiivis arengut ning nullib võimaluse isikupärase loojakäekirja kujunemiseks.
- Kunstiring 5 – 6 aastastele, 1 kord nädalas, I poolaasta. Lapse joonistused on selles vanuses isikupärased omamaailma peegeldused. Samm-sammult kujunevad intellektuaalsele realismile omased sümbolid ja skeemid nii kujundites kui värvis. Juhendaja roll on eelkõige inspireerida, õpetada töövahendite ja –materjalide kasutamist ning toetada lapse kujutamisoskuste loomulikku arengut. Liigne sekkumine, “õpetamine” ja rohkete eeskujude kasutamine pidurdab pikemas perspektiivis arengut ning nullib võimaluse isikupärase loojakäekirja kujunemiseks.
- Kunstiring 5 – 6 aastastele, 2 korda nädalas, II poolaasta. Lapse joonistused on selles vanuses isikupärased omamaailma peegeldused. Samm-sammult kujunevad intellektuaalsele realismile omased sümbolid ja skeemid nii kujundites kui värvis. Juhendaja roll on eelkõige inspireerida, õpetada töövahendite ja –materjalide kasutamist ning toetada lapse kujutamisoskuste loomulikku arengut. Liigne sekkumine, “õpetamine” ja rohkete eeskujude kasutamine pidurdab pikemas perspektiivis arengut ning nullib võimaluse isikupärase loojakäekirja kujunemiseks.
- Kunstiring 5 – 6 aastastele, 2 korda nädalas, I poolaasta. Lapse joonistused on selles vanuses isikupärased omamaailma peegeldused. Samm-sammult kujunevad intellektuaalsele realismile omased sümbolid ja skeemid nii kujundites kui värvis. Juhendaja roll on eelkõige inspireerida, õpetada töövahendite ja –materjalide kasutamist ning toetada lapse kujutamisoskuste loomulikku arengut. Liigne sekkumine, “õpetamine” ja rohkete eeskujude kasutamine pidurdab pikemas perspektiivis arengut ning nullib võimaluse isikupärase loojakäekirja kujunemiseks.
- Kunstiring 7 – 9 aastastele, 1 kord nädalas, I poolaasta. Selles vanuses toimub lapse kujutamisoskustes järk-järgult üleminek intellektuaalselt visuaalsele realismile. Tekib huvi ja tahe joonistada “nii nagu päris”, seega on paras aeg alustada kujutamisoskute ja sõnavara õppimist läbi mänguliste ülesannete. Juhendaja ülesanne on nüüd lisaks grupiprotsesside juhtimisele ja inspireerimisele pöörata järjest enam tähelepanu nii töövahendite iseseisvale ohutule kasutamise kui joonistamise- ja maalimise baasoskuste arendamisele.
- Kunstiring 7 – 9 aastastele, 2 korda nädalas, I poolaasta. Selles vanuses toimub lapse kujutamisoskustes järk-järgult üleminek intellektuaalselt visuaalsele realismile. Tekib huvi ja tahe joonistada “nii nagu päris”, seega on paras aeg alustada kujutamisoskute ja sõnavara õppimist läbi mänguliste ülesannete. Juhendaja ülesanne on nüüd lisaks grupiprotsesside juhtimisele ja inspireerimisele pöörata järjest enam tähelepanu nii töövahendite iseseisvale ohutule kasutamise kui joonistamise- ja maalimise baasoskuste arendamisele.
- Kunstiring 7 – 9 aastastele, 2 korda nädalas, II poolaasta. Selles vanuses toimub lapse kujutamisoskustes järk-järgult üleminek intellektuaalselt visuaalsele realismile. Tekib huvi ja tahe joonistada “nii nagu päris”, seega on paras aeg alustada kujutamisoskute ja sõnavara õppimist läbi mänguliste ülesannete. Juhendaja ülesanne on nüüd lisaks grupiprotsesside juhtimisele ja inspireerimisele pöörata järjest enam tähelepanu nii töövahendite iseseisvale ohutule kasutamise kui joonistamise- ja maalimise baasoskuste arendamisele.
- Kunstiring 7 – 9 aastastele, 1 kord nädalas, II poolaasta. Selles vanuses toimub lapse kujutamisoskustes järk-järgult üleminek intellektuaalselt visuaalsele realismile. Tekib huvi ja tahe joonistada “nii nagu päris”, seega on paras aeg alustada kujutamisoskute ja sõnavara õppimist läbi mänguliste ülesannete. Juhendaja ülesanne on nüüd lisaks grupiprotsesside juhtimisele ja inspireerimisele pöörata järjest enam tähelepanu nii töövahendite iseseisvale ohutule kasutamise kui joonistamise- ja maalimise baasoskuste arendamisele.